Inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren uw privacy; uw gegevens (zoals uw e-mailadres) worden uitsluitend gebruikt om u uit te nodigen voor een onderzoek. Uw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die u geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Neem een kijkje in het privacy statement.

Kan iedereen lid worden van het DAS Ondernemerspanel?

Nee, alleen klanten van DAS kunnen lid worden van het DAS Ondernemerspanel.

Ik heb me ingeschreven. Hoe gaat het nu verder?

Direct nadat u zich heeft ingeschreven, ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar uw inlogpagina. Hier kunt u inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u zelf heeft opgegeven.

Ik heb me ingeschreven voor het DAS Ondernemerspanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er zijn een aantal mogelijke oorzaken:

  1. U heeft uw gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Als u deze gegevens volledig invult, heeft u een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Het kan voorkomen dat voor bepaalde onderzoeken een selectie gemaakt wordt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
  2. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld regio of leeftijd).
  3. Wanneer u nog nooit een uitnodiging voor deelname heeft ontvangen, vragen we u het e-mailadres dat u bij uw inschrijving heeft opgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien heeft u inmiddels een ander e-mailadres. U kunt uw e-mailadres raadplegen en eventueel aanpassen op uw eigen profielpagina.
  4. Het kan zijn dat e-mails worden tegengehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres vanaf het domein ‘@das.nl’. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt en zorg ervoor dat dit e-mailadres als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail opgenomen wordt.


Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, u heeft geen speciale software nodig. Het enige wat u nodig heeft, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres zodat we u per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

U krijgt per e-mail een uitnodiging tot deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek waarmee u automatisch toegang heeft tot de vragenlijst.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, u kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat u het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden, dit varieert per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld duren de vragenlijsten zo'n 5 tot 10 minuten.

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?

Leden ontvangen een aantal keer per jaar een uitnodiging voor een online vragenlijst. Hoe vaak we u uitnodigen hangt onder andere af van uw profiel. We nodigen u namelijk alleen uit voor onderzoek dat op uw persoonlijke situatie is afgestemd.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee, deelname is niet verplicht. Als u een keer geen tijd of geen zin heeft om een enquête in te vullen, hoeft u niet mee te doen.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van het onderzoek zullen worden gebruikt om onze informatie en diensten beter te laten aansluiten op onze klanten.

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Mocht de link naar de vragenlijst niet werken: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van uw internetbrowser. Indien u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via contact.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kunt u uw wachtwoord veranderen. Als u op 'Wachtwoord vergeten' klikt en uw e-mailadres invult, krijgt u binnen enkele minuten een activatielink toegestuurd.

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

U kunt uw e-mailadres raadplegen en aanpassen op uw eigen profielpagina.

Ik wil me uitschrijven voor het DAS Ondernemerspanel, wat moet ik doen?

U kunt zich uitschrijven via uitschrijven. Na uitschrijving benaderen wij u niet meer voor onderzoeken.

Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?

U kunt andere vragen stellen op onze contactpagina. Binnen twee werkdagen ontvangt u een antwoord.